POLITICA RETUR
Returnarea produselor, conform legislatiei
in vigoare, permite cumparatorului returnarea
produsele in termen de maxim 14 zile de la primirea comenzii. Cumpărătorul are dreptul ca
în termen de 14 zile să se retragă din contract și să returneze Produsele
achiziționate, fără nicio justificare, scriind un email cu intentia returnarii
produselor la: contact@magazinfarazahar.ro Termenul de 14 zile începe
să curgă din momentul intrării Cumpărătorului în posesia Produselor.
Exceptari de la dreptul de retragere
conform OUG 34/2014 art.16:
- produse care sunt susceptibile a
se deteriora sau a expira rapid;
- produse sigilate care nu pot fi
returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care
au fost desigilate de consummate
-
puteti returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In
consecinta, legumele-fructele şi produsele alimentare cu valabilitate
scurta de pana la 30 de zile nu se pot returna. De exemplu, detergentii si
produsele alimentare uscate, da.
- produsele susceptibile de a se deteriora sau produsele cu termenul de
expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane,
fructe și legume, etc.);
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a
sănătății sau din motive de igienă în cazul în care acestea sunt desigilate
(exemple: alimente, cosmetice, produse intime, etc.);
- acele produse care (dupa livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil
amestecate cu alte elemente
Procedura
de retur:
Cheltuielile de expeditie cauzate de
retur sunt suportate de client conform legislatiei. Clientul va primi banii pe
produsele returnate in termen de maxim 7 zile de la primirea de catre noi a produselor
returnate, prin transfer bancar.
Odată
cu returnarea produselor Cumpărătorul trebuie să returneze și eventualele
cadouri livrate în considerarea efectuării comenzii.
Produsele
trebuie returnate în ambalajul original, nedegradat, produsul sa nu fie rupt
sau desigilat. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii
produselor – din cauza modului în care sunt manipulate sau folosite, altele
decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării
produselor. În situtia în care Vânzătorul constată că bunurile suferă
degradări, atunci, din suma încasată se va scădea contravaloarea diminuării produselor
respective.
Cheltuielile
directe de returnare a produselor cad în sarcina Cumpărătorului.